Tietosuojakäytäntö - Scandinavian Luxury AB - päivitetty 2018-05-24
Mielestämme henkilökohtainen yksityisyytesi on tärkeä ja tavoitteenamme on erittäin korkea tietoturvataso. Emme tule myymään tietojasi eteenpäin mihinkään muuhun yritykseen.
Alla kuvaamme, kuinka käsittelemme henkilötietojasi. Mikäli sinulla on kysyttävää, olet tervetullut ottamaan yhteyttä meihin.
Vastuu henkilötiedoista
Scandinavian Luxury AB, yritystunnus 556721-6170, osoitteessa Brunnsgatan 21 A, 111 38 Stockholm, on rekisterinpitäjä ja vastuussa yrityksen henkilötietojen käsittelystä.
Milloin keräämme tietojasi?
Kun käyt foorumillamme, kun ostat tuotteitamme, ja kun otat yhteyttä asiakaspalveluumme, meidän täytyy kerätä ja käsitellä henkilötietojasi. Oston yhteydessä keräämämme tiedot ovat välttämättömiä, jotta voisimme tehdä sopimuksen kanssasi asiakkaanamme.
Mitä tietoja keräämme sinusta asiakkaanamme?
Tiedot, jotka keräämme sinusta, joka teet oston ja hyödynnät tukipalvelujamme, ovat seuraavat:
1. Oston yhteydessä keräämämme tiedot:
Nimi
Sähköpostiosoite
Henkilötunnus (maksutavasta riippuen)
Osoite (laskutus- ja toimitusosoite)
Puhelinnumero
IP-osoite
Maksutiedot
Maksuhistoria
Tietoja ostostasi (tuotteet)
Asenteesi uutiskirjettä kohtaan
Käsittely
* Mahdollisten maksutapojen tarkastus - joihin voi sisältyä luottotietojen tarkastus
* Tilauksen toimitus
* Reklamaatioiden ja takuuasioiden käsittely
Oikeusperusta
Näitä tietoja käsittelemme voidaksemme täyttää sopimuksen kanssasi. Jos meillä ei olisi näitä tietoja, emme voisi tehdä sopimusta kanssasi asiakkaanamme.
Säilytysaika
Säilytämme näitä tietoja vähintään 84 kuukautta (7 vuotta) täydellisen toimituksen ja lopullisen maksun jälkeen voidaksemme käsitellä kaikkia reklamaatioita ja takuuasioita sinua kuluttajana tyydyttävällä tavalla.
2. Asiakaspalveluasiat
Nimi
Sähköpostiosoite
Osoite (laskutus- ja toimitusosoite)
Puhelinnumero
IP-osoite
Ostohistoria
Tekniset tiedot, jotka koskevat laitteistoasi
Käsittely
* Valitusten käsittely
* Tukiasioiden tutkiminen (sisältää teknisen tuen)
Oikeusperusta
Tallennamme nämä tiedot, sillä uskomme sen edesauttavan meitä ratkaisemaan esiin tulleet ongelmat molempia osapuolia tyydyttävällä tavalla.
Säilytysaika
Säilytämme näitä tietoja vähintään 84 kuukautta (7 vuotta) täydellisen toimituksen ja lopullisen maksun jälkeen voidaksemme käsitellä kaikkia reklamaatioita ja takuuasioita sinua kuluttajana tyydyttävällä tavalla.
3. Tietojen tallennuslokit
Tekniset tiedot, jotka koskevat laitteistoasi
Nimi
Sähköpostiosoite IP-osoite
Henkilötunnus (tietyissä tapauksissa)
Käsittely
* Valitusten käsittely
* Tukiasioiden tutkiminen (sisältää teknisen tuen)
Oikeusperusta
Tallennamme nämä tiedot, sillä uskomme sen edesauttavan meitä ratkaisemaan esiin tulleet ongelmat molempia osapuolia tyydyttävällä tavalla. Tämä sisältää myös mahdolliset oikeudelliset velvoitteet, joita saattaa aiheutua palvelumme väärinkäytöstä.
Säilytysaika
Säilytämme näitä tietoja korkeintaan 1 kuukauden ajan voidaksemme jatkuvasti parantaa sovellustamme ja varmistaaksemme, että kaikki on sujunut oikein ostosi yhteydessä.
Mistä lähteistä saamme tietosi?
Niiden tietojen lisäksi, jotka annat meille, keräämme tietyissä tapauksissa tietoja myös:
1.Luottokelpoisuustietoja tiedotusyrityksiltä, pankeilta tai luottoluokitusyrityksiltä
2. Osoitetietoja varmistaaksemme, että meillä on oikea osoitteesi
Kenen kanssa jaamme tietojasi?
- Tavaroiden kuljettajat (logistiikka- ja kuljetusyritykset)
- Maksuratkaisujen tarjoajat
- Markkinointi (uutiskirjeitämme varten)
- Valtion viranomaiset (mikäli olemme siihen lain mukaan velvollisia)
Kun henkilötietosi jaetaan yrityksille, jotka ovat itse rekisterinpitäjiä, noudatetaan yrityksen tietosuojakäytäntöä.
Missä käsittelemme tietojasi?
Tavoitteenamme on, että henkilötietojasi käsitellään EU-/ETA-maissa. Kaikki IT-järjestelmämme ovat tällä hetkellä EU-/ETA-maissa.
Kuinka kauan säilytämme tietojasi?
Emme säilytä tietojasi kauemmin kuin on tarpeellista, niiden tallennustarkoituksesta riippuen. Tietoja säilytysajasta löydät osiosta “Mitä tietoja keräämme sinusta asiakkaana”
Mitä oikeuksia sinulla on rekisteröitynä henkilönä?
- Pääsyoikeus tietoihin
Voit pyytää otteen tiedoistasi korkeintaan yhden kerran vuodessa. Sinun tulee selkeästi selvittää, mihin tietoihin haluat pääsyn. Tämän teet ottamalla meihin yhteyttä niillä yhteystiedoilla, jotka olemme antaneet.
- Oikeus oikaisuun, rajoitukseen tai poistamiseen
Sinulla on oikeus pyytää, että tiedot korjataan, jos havaitset virheellisiä tietoja. Sinulla on myös oikeus pyytää, että poistamme sinua koskevat tiedot, joita käsittelemme. Sinulla on myös oikeus pyytää tietojesi käytön rajoittamista, esimerkiksi jos olet pyytänyt oikaisua johonkin tietoon.
- Oikeus siirtää tietoja
Sinulla, joka olet antanut henkilötietosi, on joissakin tapauksissa oikeus saada pääsy henkilötietoihisi ja käyttää niitä toisella taholla (oikeus tietojen siirtämiseen), toisella rekisterinpitäjällä. Me olemme velvollisia helpottamaan tällaista henkilötietojen siirtoa. Edellytyksenä on, että käsittelemme henkilötietojasi sinun suostumuksellasi tai täyttääksemme sopimuksen kanssasi ja se koskee vain sellaisia henkilötietoja, jotka olet itse antanut.
Kuinka käsittelemme henkilötunnuksia?
Käytämme henkilötunnustasi silloin, kun se on aiheellista. Joko asioiden yksinkertaistamiseksi sinulle asiakkaana tai voidaksemme tehdä tarkistuksia, jotka ovat mahdollisia ainoastaan henkilötunnuksen avulla. Henkilötunnukset poistamme järjestelmästämme heti, kun niitä ei enää tarvita.
Miten henkilötietojasi suojataan?
Työskentelemme jatkuvasti turvallisuutta parantavin toimenpitein varmistaaksemme, etteivät henkilötietosi joudu vääriin käsiin.
Tietovalvontavirasto
Tietovalvontavirasto varmistaa, että noudatamme voimassa olevaa lainsäädäntöä. Jos olet sitä mieltä, että käsittelemme henkilötietoja virheellisellä tavalla, voit jättää asiasta ilmoituksen heille.
Miten otat yhteyttä meihin tietosuojaa koskevissa kysymyksissä?
Voit aina saada vastaukset kysymyksiisi ottamalla yhteyttä tukeemme sähköpostitse osoitteeseen support@laatukellot.fi.
Tämä asiakirja on muuttuva ja sitä päivitetään jatkuvasti sitä mukaa, kun teemme muutoksia. Voit aina hakea asiakirjan sivustoltamme ja näet päivämäärän, jolloin se on viimeksi päivitetty.